Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2008 10:54 - ВИНАГИ ЩЕ ИМА УТРЕ !!!.....
Автор: grastar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1141 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 15.06.2008 22:35


     Това е поредната безкрайно дълга нощ, в която не мога да заспя. Отивам на верандата. Мракът е пълен, а светлината – искрица надежда. Вятърът започва да жули лицето ми. Безпощадно забива нокти в тялото ми и всяка моя фибра усеща ледения му дъх. Вятърът ме отвежда в своята пропаст......
   ....Лутам се между познатото и непонятното, между рая и ада, между доброто и злото. И внезапно падам. Падам от високо. Викът ми разкъсва рязко тишината. Не виждам нищо, не усещам нищо. Някъде от синята безнадежност се чуват стонове и глъчка. Суетня и хаос царят навсякъде около мен. Като вопъл, идващ от сърцето ми, чувам как крещя. Няма да се предам, защото знам, че мога!... Мога да преодолея всичко, защото съм силна!... И сякаш по ирония на съдбата се изправям с високо вдигната глава,.... Но нали това е животът – низ от възходи и падения?!!......

   .....Оказва се, че всичко е било само сън. Може би предупреждение за това, което ме очаква в бъдеще!!!.....     ......Вече наистина съм на верандата. Навсякъде царува непрогледен мрак, точно като в съня ми..... Това обаче не ме притеснява!.....
 ... Искам първа да посрещна СВЕТЛИНАТА – моята надежда за ПО-ДОБЪР УТРЕШЕН ДЕН!!!.... Ще посрещна изгрева, защото знам, че някъде там ме очаква нечия усмивка. И така ще е винаги!!!.....



Гласувай:
0



1. igeorgieva - Знаеш ли, важното е да се усмихваме! ...
16.06.2008 16:54
Знаеш ли, важното е да се усмихваме! Дори и само заради това ,че можем да посрещнем изгрева! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grastar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 55685
Постинги: 34
Коментари: 32
Гласове: 999
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930